Vi ska göra allt vi kan för att lösa ditt problem. Använd formuläret nedan så återkopplar vi så fort vi bara kan.
Felanmälan kan göras via hemsidan dygnet runt via formuläret nedan. Du kan även ringa in din felanmälan. Vid akuta felärenden före eller efter kontorstid ring Ulf eller Caroline direkt. Vid akuta situationer så som brand, ring 112.
Felanmälan
Exempelvis klimatfrågor, vatten-/avloppsproblem, belysning och övriga el-problem, fönster, dörrar, lås, halkbekämpning. Om ansvaret för ärendet enligt hyresavtalet ligger hyresgästen kommer kostnaden att debiteras. Arbetena utförs av Läktarproffs driftentreprenörer. Skadegörelse och åverkan debiteras kund.
Servicebeställning
Fyll i formuläret nedan om det gäller ett serviceärende som debiteras hyresgästen. Exempelvis: Montering/flytt av möbler. Montering av lås. Hänga upp saker på väggar. Måla om. Renoveringsarbeten.
Vi återkommer med en offert och när en beställning har gjorts med Läktarproffs så utförs arbete i mån av tid av Läktarproffs driftentreprenörer. Vid avslutat arbete skickas faktura från driftleverantören alternativt Läktarproffs. Skadegörelse och åverkan debiteras kund.
Vill du komma i kontakt med oss kan du antingen skicka ett mail till fastighet@laktarproffs.se eller använda kontaktformuläret här nedan: